Додаткова інформація


Проблеми добору технічних засобів для навчання

На сьогоднішній день з розвитком інформаційних технологій у більшості сфер вони використовується для полегшення та покращення робочого процесу. Це стосується і сфери навчання. В закладах освіти все більше використовують різні пристрої та технології для організації навчального процесу. Перед навчальними закладами стоїть питання, яке стосується того, яке саме комп’ютерну техніку придбати.

Потрібно також зазначити, що перехід на дистанційне навчання у зв’язку з пандемією COVID-19 спричинив погіршення якості та доступності освіти, а також загострення низки освітніх потреб. На початку пандемії 90% шкіл у всьому світі були зачинені. Весною 2020 року всі навчальні заклади в Україні перейшли на дистанційне навчання. Через кілька місяців в Україні було запроваджено «адаптивний карантин», який передбачав поділ України на зони епідеміологічної безпеки: «зелену», «жовту», «помаранчеву» та «червону». Відповідно до цього заклади загальної середньої освіти постійно переходили з дистанційного на змішане навчання та навпаки, натомість заклади вищої освіти переважно залишалися на дистанційному навчанні

В умовах зростаючого попиту та необхідність проводити дистанційне навчання, постала проблема у придбанні необхідного комп’ютерного обладнання, як для учнів, так і для викладачів. Більшість навчальних закладів не надає учасникам навчального процесу комп’ютерну техніку для домашнього користування, тому їм необхідно самим його підбирати в залежності від сфери діяльності. 

В умовах карантину загалом замовлення товару відбувалося on-line.

Більшість веборієнтованих систем, використання яких дають можливість переглянути товар та/або придбати його, зазвичай надають загальні відомості про нього та можливість підібрати товар за тегами, це є зручним для людини, яка добре розбирається в комп’ютерній техніці, але в людей, які в цьому не орієнтуються можуть виникнути проблеми, зазвичай їм необхідна консультація, але в умовах карантину з цим можуть виникнути проблеми. В таких випадках доречною була б система, за допомогою якої можна підібрати комп’ютерне обладнання в залежності від потреб користувача (школяра, студента, вчителя, викладача …).